Vi har haft en mkt trevlig em och kväll :-) men den slutade inte kul. Jag tog ut en kudde ur Neos sänglåda när jag skulle lägga honom och stängde den visst inte helt, slog upp framsidan på västra foten ordentligt när jag skulle lägga mig bredvid honom. Fy fasen vad inte det gör fick direkt en svart prick där hörnet tog och blev även blå runt om på en gång :-(. Kan vicka på tårna men foten känns som den domnar bort, bara blåmärke tack.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar