I säng sist och upp först, Noel och jag gick upp 06.30 idag. Vi har börjat lägga dem i tid igen på vardagar, mot vilda protester ;-). Semester nästa vecka med för mig sen jobb igen, m börjar redan på måndag.
Blogg appen verkar funka bra, är ju så smidigt!
Ser att tidsinställningen är knasig, detta är postat 06.58 inte 21 ;-) måste kolla det
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar