Foten gör duktigt ont idag med, då onödigt och mkt klantigt. Blir nog lite mer värktabletter idag. Jag som ska börja springa igen nästa vecka, får väl linda foten eller nåt.
Tänkte precis skriva att det verkar bli toppen väder idag med nu har det kommit in massa skumma moln, en sommarvecka på semestern önskar jag iaf.
Aj,aj, förstår att foten gör ont!!
SvaraRaderaHoppas det går över snart så du kan springa!